Joomla Slide Menu by DART Creations
Prima Pagina >> Piata Auto >> Interesul romanilor fata de automobile a scazut
Interesul romanilor fata de automobile a scazut
Scris de Iacob Sergiu   
Vineri, 22 Februarie 2013 12:26

Piata auto romanii pierd interes fata de automobileIn urma unui studiu realizat de Auto.ro impreuna cu firma Daedalus Millward Brown intentia de a cumpara automobile a romanilor a scazut. Conform acestui studio atat interesul romanilor de a cumpara automobile noi cat si rulate a scazut.


    Intentia de a cumpara automobile noi a scazut cu 2% iar interesul pentru automobile second hand a scazut cu 10% conform informatiilor relevate de acest studiu. Automobilul cu cel mai mare posibil success in urmatoarea perioada este Dacia care a inregistrat un procent de 16,5% in acest studiu la categoria masinilor alese. Marca plasata pe locul 2 este Volkswagen cu 13,4% urmata de Opel cu 9,6%.

    In functie de intentia de achizitie a masinilor second-hand a romanilor in perioadele urmatoare marcile care au inregistrat procentele cele mai mari sunt:

•    Volkswagen – 21,6%;
•    Opel – 14%;
•    BMW – 10,8%.

In topul preferintelor romanilor fata de nivelul de satisfactie al unui autovehicul se afla marca japoneza Honda, cu 6.29 puncte din 7. Posesorii automobilelor Honda recomanda aceasta marca pentru gradul ridicat de fiabilitate si costul rezonabil de intretinere si al pieselor de schimb.

Conform informatii relevate de acest studiu, 19% dintre soferi prefera service-urile specializate pe marca lor pentru calitatea serviciilor, 52% prefera preturile service-urilor independente iar un procent destul de ridicat de 29% isi repara singur automobilul.

Directorul executive Auto.ro, Sergiu Gamureac a declarat ca: "Prin intermediul acestui studiu ne-am propus sa prezentam o imagine relevanta asupra pietei auto din Romania in mediul online, a preferintelor si intentiilor conducatorilor pentru perioada urmatoare”.

Culegerea datelor, analiza lor si prezentarea a fost efectuata de catre firma Daedalus Millward Brown prin metodologia de cercetare CAWI pe baza de chestionare completate de catre vizitatorii paginii web Auto.ro. Perioada in care a fost efectuat acest studio a fost Iunie – Decembrie 2012 pe un numar de 11.740 de intervievati peste varsta de 18 ani.


 

Inregistrare

Atentie: In campul "Utilizator" nu se accepta spatii.