Joomla Slide Menu by DART Creations
Prima Pagina >> Piata Auto >> Micsorarea Pietei Auto din Romania si UE.

Sondaj de opinie

Cel mai bun constructor?
 



Micsorarea Pietei Auto din Romania si UE.
Scris de Iacob Sergiu   
Marţi, 10 Ianuarie 2012 11:19

Piata auto Europa si RomaniaComparativ cu luna decembrie 2010, anul trecut s-a inregistrat un numar cu 28% mai mic in inmatricularile de automobile noi din Romania conform informatiilor Directiei Regim Permise de Conducere si Inmatricularea Vehiculelor.


Piata auto din Romania:

    Pe langa micsorarea cu 28% a pietei auto din Romania de la sfarsitul anului trecut, numarul inmatricularilor de autombile second hand a scazut cu mai bine de 50% de la 214.606 la 94.488. Doar in luna decembrie a anului trecut au fost inmatriculate 8.650 unitati, cu 80% mai putin decat in anul precedent.

    Cele mai des inmatriculate automobile in Romania sunt in continuare Dacia cu un numar de 23.585 autoturisme inregistrate in 2011 urmata de marcile Volkswagen 8.734 unitati, Skoda 7.568 automobile inmatriculate in 2011, Renault 6.872, Ford 4.815 si Opel cu 4.544 unitati inmatriculate in 2011.

Piata auto din Europa in 2012:

    Conform directorului general de la Renaul SA, Carlos Chosn, in 2012 ne putem astepta la o scadere a pietei auto in Europa cu apoximativ 3% datorita crizei datoriilor si turbulentelor economice din Europa din ultimii ani.

    Directorul General Renault SA a declarat urmatoarele intr-un interviu aflandu-se la Piata auto de la Detroit: Pia?a auto din Europa se va contracta cu 3% n 2012', a declarat Carlos Ghosn, ad?ugnd c? nu se a?teapt? la revenirea cre?terii 'pentru o perioad?'. 'n opinia mea anul acesta va fi urmat de un alt an mediocru ?i nc? un an mediocru.

    De asemenea acesta a precizat ca Renualt va fi foarte prudent n ceea ce prive?te investi?iile n Europa', a avertizat Carlos Ghosn. Potrivit acestuia, climatul politic ?i normele sociale din Europa fac aproape imposibil pentru constructorii auto s? nchid? actualele uzine, chiar dac? nu mai au nevoie de aceste uzine.Cu toate acestea, directorul Renault crede c? unele companii vor g?si modalit??i pentru a reduce opera?iunile sau a diminua capacitatea de produc?ie la uzinele actuale. 'Vom vedea o restructurare care va avea loc n interiorul actualelor uzine.

    Cat despre planurile avansate din viitor, Carlos Ghosn a afirmat ca incepand cu anii 2014-2016 vor muta productia in China. In prezent, China este doar piata de defacere pentru Renault, urmand ca automobilele produse acolo sa fie comercializate exclusiv in China.


 

Inregistrare

Atentie: In campul "Utilizator" nu se accepta spatii.