Joomla Slide Menu by DART Creations
Prima Pagina >> Noutati >> Agentii de vanzari auto nevoiti sa schimbe tacticile.

Sondaj de opinie

Cel mai bun constructor?
 



Agentii de vanzari auto nevoiti sa schimbe tacticile.
Scris de Iacob Sergiu   
Miercuri, 09 Martie 2011 11:15
masiniIn urma scaderii pietei auto cu aprox. 70% in ultimii doi ani, a fortat dealerii de automobile sa gaseasca metode noi de a-si creste vanzarile in conditiile in care este asteptat sa cumpere autoturisme cei care au amanat aceasta decizie in ultimii doi ani.
Directorul general de la Colina Motos, Alexandru Pitigoi relateaza ca "n showroom ai o raz? de ac?iune mic?. Intri n contact cu posibili clien?i att ct ?i permite telefonul, e-mailul ?i num?rul celor care intr? n showroom. Agen?ii de vnz?ri n ziua de azi trebuie s? stea pe teren, nu n showroom".

Colina Motos detine doua centre auto, in care agentii de vanzari dispun de o baze de date de aproximativ 20.000 de clienti unici care au venit sa cumpere un produs dar nu au revenit si mari companii. O alta abordare a celor de la Colina Motors este extinderea vanzarilor si ofertelor pe radio si internet. Campaniile derulate pe internet si radio a crescut vanzarile din central Popesti Leordeni si central Hyundai crescand numarul de client semnificativ.

Oficialii companiei estimeaza pentru acest an vanzari de 15 mil.euro in coditiile in care anul trecut a atins suma de 11 mil.euro si se asteapta la o crestere cu 15-20% in vanzarile automobilelor Ford. Este asteptata o vanzare de 500 unitati Ford, 160 Hyundai si 80 utilitare Mercedes-Benz.

 

Inregistrare

Atentie: In campul "Utilizator" nu se accepta spatii.