Joomla Slide Menu by DART Creations
Prima Pagina >> Noutati >> Care sunt marcile cu cea mai proasta reputatie pentru calitate?

Sondaj de opinie

Cel mai bun constructor?
 



Care sunt marcile cu cea mai proasta reputatie pentru calitate?
Scris de Iacob Sergiu   
Marţi, 12 Aprilie 2011 11:13
Topul Calitatii ALG In urma unui studiu realizat de ALG, compania specializata in stabilirea valorii reziduale pentru vehiculele inchiriate, a fost creat un top al automobilelor cu cea mai proasta reputatie pentru calitate prin prisma cumparatorilor americani.

Studiul a fost realizat prin intermediul a 3.000 – 4.000 de participanti, iar scorul maxim este de 100 de puncte. Calitatea in acest studiu se refera la mai multe aspecte pentru cumparatorii de automobile, cum ar fi fiabilitate, consum de combustibil sau utilitate.

Locul 7 – Jeep - modelul Grand Cherokee a sustinut marca Jeep si a obtinut 52,7 puncte in topul marcilor cu reputatia cea mai proasta in domeniul calitatii.

Locul 6 – Kia –constructorul auto Kia, desi nou pe piata a dovedit ca ofera automobile de calitate, inregistrand 49.3 puncte din 100 in acest top.

Locul 5 – Chrysler – cu doar trei autoturisme in gama, inclusiv Chrysler 300, modelul din 2011, compania Chrysler ocupa locul 5 in top cu 47,1 puncte.

Locul 4 – Suzuki – producatorul japonez si-ar putea creste sansele de a urca in topul calitatii cu ajutorul sedanului Kizashi, in prezent ocupa locul 4 cu 46,8 puncte din 100.

Locul 3 – Dodge – pe viitor, compania americana Dodge ar putea obtine efecte pozitive prin  intermediul modelelor Grand Caravan, Journey si Avenger, in prezent ocupand locul 3 cu 45.5 pct.

Locul 2 – Smart
– desi scorul de 39,8 puncte este cel mai mare scor obtinut de catre marca Smart, aceasta a dus marca pe locul doi in topul celor mai slabe automobile calitativ.

Locul 1 – Fiat
– marca italiana Fiat a obtinut doar 37,5 puncte si este cel mai mic scor din studiul ALG asupra parerii cumparatorilor americani despre calitatea automobilelor.

 

Inregistrare

Atentie: In campul "Utilizator" nu se accepta spatii.