Joomla Slide Menu by DART Creations
Prima Pagina >> Noutati >> Ce cauta romanii cand cumpara o masina?
Ce cauta romanii cand cumpara o masina?
Scris de Iacob Sergiu   
Joi, 30 Ianuarie 2014 15:47

cumparatori-de-autoturismeConsumul de combustibil, fiabilitatea si costurile de intretinere ale unui autovehicul. Acestea au fost cele mai importante aspecte pentru cumparatorul roman interesat de automobile, conform unui studiu realizat pe 2.686 de proprietari de autoturisme, interesati sa achizitioneze masina noua.

 

Studiul a fost realizat de firma Daedalus Millward Brown iar acestea sunt concluziile la care s-a ajuns:

77% din cei 2.686 de persoane care au participat la acest studiu au ales printre primele 3 criterii Consumul de combustibil, 60% fiabilitate si 59% costurile de intretinere ale autovehiculului.

Urmatoarele 3 criterii in functie de importanta lor pentru participantii la studiu au fost: siguranta autoturismului, atestata de testele NCAP in proportie de 28%, aspectul exterior al vehiculului18% si aspectul interior12%. In functie de rezultatele acestui studiu se poate afirma ca romanii iau decizii rationale cand vine vorba de achizitia unui autoturism.

Urmatoarele atribute in functie de importanta lor pentru cumparator au fost: nivelul de poluare (8%), culoarea masinii (4%), demarajul (3%), ca masina sa fie mare (2%). Alexandru Govoreanu, directorul de dezvoltare al paginii vezicatface.ro, persoana care a comandat acest studiu a afirmat urmatoarele: "In urmatorii ani ne asteptam sa fim martorii unei schimbari majore in procesul decizional al romanilor atunci cand vine vorba despre autoturisme. Accentul se va muta pe aspecte care vizeaza bugetul pe termen lung alocat utilizarii masinii, fenomen care practic inseamna maturizarea consumatorului roman”.

Acelasi studiu arata si ca barbatii pun mai mare accept pe fiabilitate, aspect exterior si aspect interior in timp ce femeile sunt interesate de consumul de combustibil si nivelul de siguranta al autoturismului. De asemenea s-a descoperit ca pe masura ce veniturile cresc, potentialii cumparatori pun mai mult accept pe siguranta si fiabilitate. Aceasi situatie s-a dovedit si in cazul romanilor cu studii superioare care sunt atrasi de siguranta si fiabilitate.

Acest studiu a fost realizat pe un esantion de 2.686 persoane cu varsta cuprinsa intre 18 si 55 de ani.


 

Inregistrare

Atentie: In campul "Utilizator" nu se accepta spatii.