Joomla Slide Menu by DART Creations
Prima Pagina >> Noutati >> Firmele ce vor construi Coridorul IV.

Sondaj de opinie

Cel mai bun constructor?
 



Firmele ce vor construi Coridorul IV.
Scris de Iacob Sergiu   
Miercuri, 06 Aprilie 2011 10:28

AutostraziRezultatele oficiale ale licitatiilor pentru firmele de constructii ce vor realiza lucrarile pe sectoarele de autostrada Nadlac-Arad, Timisoara- Lugoj-Dumbrava si Orastie-Sibiu vor fi publicate luna aceasta.

Surse oficiale din cadrul Ministerului Transportului au divulgat care sunt participantii cu sansele cele mai mari sa obtina contractele de constructie.

Nadlac Arad:

Firmele cu cele mai mari sanse sunt urmatoarele: consortiul Tirrena Scavi- Condotte- Cossi pentru primul tronson de 22,2 km din Nadlac la Arad, al doilea tronson a ajuns la grupul Impressa Pizzarotti- Impreglio-Pomponio cu lungimea de 16.6 km.

Timsoara Lugoj:

Firma constructoare din Timis, Confort ar putea obtine cel mai probabil contractul pentru constructia primului segment, cu lungime de 9,5km al autostrazii Timisoara-Lugoj. Firma Confort va lucra impreuna cu firmele Monte Adriano si Viaponte Projectos e Consultoria de Engenharia din Portugalia.

Compania de constructii spaniola FCC Construccion va castiga licitatia pentru al doilea segment al autostrazii Timisoara-Lugoj. Aceasta firma de constructii a lucrat si la alte proiecte importante din Romania, cum ar fi Pasajul Basarab din Bucuresti sau reabilitarea drumului national Cluj-Napoca Dej.

Primul lot al autostrazii Lugoj Deva ar putea ajunge in mainle constructorului din Grecia, Aktor impreuna cu partenerii din Israel de la Shapir Structures.

Orastie Sibiu:

Autostrada de 82 de km care va uni localitatie Orastie si Sibiu va fi construita in patru loturi dupa cum urmeaza. Primul lot cu lungimea de 24,1 km va fi construit de catre compania austriaca Strabag, al dolea de 19.7 km de catre firmele Max Boegl Geiger Tancrad Primacons , al treilea de 22,1 km de catre firmele Idenconsa, Peyber Hispanica si OHL, in timp ce ultimul lot de 16,1 km va fi construit de catre firmele romanesti Euroconstruct si AstalRom impreuna cu italienii de la Astaldi.

In totalitate, toate aceste tronsoane vor fi valora circa 1.5 miliarde de Euro fara TVA si vor fi construite pe o distanta de 183 de kilometri.


 

Inregistrare

Atentie: In campul "Utilizator" nu se accepta spatii.