Joomla Slide Menu by DART Creations
Prima Pagina >> Noutati >> In 2014 incep lucrarile la autostrada Comarnic – Brasov
In 2014 incep lucrarile la autostrada Comarnic – Brasov
Scris de Iacob Sergiu   
Luni, 05 Mai 2014 11:08

autostrada-comarnic-brasovAnul aceasta va incepe constructia tronsonului de autostrada ce va lega localitatea Comarnic de Brasov, conform afirmatiei premierului Victor Ponga in cadrul unei vizite la Ploiesti. Aceasta a spus ca vrea “sa-si tina cuvantul” atat fata de seful CJ Prahova Mircea Cosma cat si fata de toti prahovenii.

 

Victor Ponta a afirmat urmatoarele: "Anul acesta vreau sa-mi tin cuvantul fata de Mircea Cosma (presedintele Consiliului Judetean Prahova, trimis in judecata de DNA pentru luare de mita si abuz in serviciu - n.r.) in primul rand, fata de prahoveni si fata de toti romanii, anul acesta incepem Comarnic - Brasov, autostrada de care are nevoie Romania. Si cred ca o sa fiu aici, alaturi de voi, si cand o sa o inauguram. Pentru ca stiti, Bucuresti - Ploiesti a fost inceputa de Tariceanu si a fost inaugurata de Ponta, vreau sa fiu cel care incepe Comarnic - Brasov si cine veti decide dumneavoastra sa o inaugureze".
 
Despre Autostrada Comarnic – Brasov:

Tronsonul de autostrada dintre aceste doua localitati va avea o lungime de 53 de kilometri si conform proiectelor actuale va fi finalizata in 2017. Costul total de constructie al acestui tronson va fi de 1.8 miliarde de euro.  Tot conform planului, taxa de autostrada va fi de 5.7 lei + TVA.

Lucrarile la acest tronson ar fi trebuit sa inceapa la sfarsitul lunii Aprilie conform premierului Victor Ponta. Acesta a mai afirmat de asemenea si ca Guvernul Romaniei a rezervat un buget de 100 milioane de lei care vor fi folositi pentru exproprieri. Conform acestuia toate terenurile sunt in extravilan.

Privind firma care va duce la bun sfarsit proiectul de constructie al tronsonului Comarnic – Brasov, ministrul Transporturilor Dan Sova a declarat ca in prezent se discuta o serie de modificari contractuale la proiect. Partile care au luat parte la aceste discutii sunt CNADNR, consortiul Vinci – Strabag – Aktor si institutiile financiare internationale. S-a afirmat ca BEI (Banca Europeana de Investitii) si BERD (Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare) isi vor asuma cele mai mari riscuri si nu constructorul.


 

Inregistrare

Atentie: In campul "Utilizator" nu se accepta spatii.