Joomla Slide Menu by DART Creations
Prima Pagina >> Noutati >> Marcile auto cu cea mai buna publicitate

Sondaj de opinie

Cel mai bun constructor?
 



Marcile auto cu cea mai buna publicitate
Scris de Iacob Sergiu   
Joi, 10 Iulie 2014 15:32

piata-auto-2012Marca auto cu cea mai buna campanie publicitara din Romania este dupa cum ne-am si astepta Dacia cu peste 6.300 de reclame inregistrate in perioada 1 Ianuarie – 30 Iunie 2014 si un rate card de peste 10 milioane de euro.

 

Pozitia 2. Pe locul 2 al acestui top se afla Ford cu 5.011 reclame si un rate card de 4.4 milioane de euro pe parcursul aceleiasi perioade.

Pozitia 3. Pe pozitia a treia in top se afla Renault. Partenerul marcii romanesti a inregistrat 4.181 de reclame si un rate card de 6.9 miliaoane de euro.

Pozitia 4. Marca japoneza Toyota se afla pe aceasta pozitie cu 3.369 si un rate card estimat la 3.8 milioane de euro.

Pozitia 5. Nissan, o alta marca japoneza se afla printre primele locuri din top  tu 3.357 reclame si un rate card de 3.8 milioane de euro.

Pozitia 6. Mazda a ocupat locul 6 al topului realizat de MediaTrust cu 2.710 de reclame si un rate card de 3.6 milioane de euro

Pozitia 7. Pe locul sapte din top se afla marca germana Volkswagen care a inregistrat in prima jumatate a anului 1.869 de reclame cu un rate card de 3.7 milioane de euro.

In top mai fac parte si urmatoarele marci:

•    Peugeot: 1.757 reclame;
•    Citroen: 1.735 reclame;
•    Mercedes Benz: 1.461 reclame;
•    Opel: 1.095 reclame;
•    Skdoda: 969 reclame;
•    BMW: 886 reclame;
•    Hyundai: 710 reclame;
•    Mitsubishi: 614 reclame.

Distributia reclamelor pe canale media:

In luna Ianuarie a acestui an au fost difuzate 1.909 de reclame auto dintre care 1.318 au aparut la TV. In luna urmatoare numarul reclamelor a crescut pana la 7.239 din care 6.322 au fost difuzate pe posturile de televiziune.

Conform informatiilor MediaTrust in luna Martie 2014 a fost difuzate 8.551 de reclame din care 7.149 au fost difuzate la TV, 1.120 au fost difuzate la radio si 282 au aparut in presa scrisa.

La finele celor 6 luni distributia reclamelor pe canale media arata astfel: televiziunea ocupa locul intai cu cele mai multe reclame difuzate – 31.363 urmat de Radio cu 6.400 de reclame iar pe ultimul loc presa scrisa cu 1.167 de reclame.

La acest raport au fost luate in calcul peste 47.044 de reclame difuzate in Romania pe cele 3 canale, TV, Radio si Presa scrisa intr-o perioada de 6 luni (1 Ianuarie – 30 Iunie) la 20 de posturi de TV, 12 posturi radio si 200 publicatii centrale la categoria auto.


 

Inregistrare

Atentie: In campul "Utilizator" nu se accepta spatii.