Joomla Slide Menu by DART Creations
Prima Pagina >> Noutati >> Podul pasajului Mihai Bravu – Splaiul Unirii a fost inaugurat
Podul pasajului Mihai Bravu – Splaiul Unirii a fost inaugurat
Scris de Iacob Sergiu   
Luni, 02 Iunie 2014 11:18

pod-bucuresti-mihai-bravuDuminica in data de 1 Iunie 2014 a fost inaugurat primul pod al pasajului Mihai Bravu – Splaiul Unirii din Bucuresti. Pe acest pod vor circula autovehiculele dinspre Calea Vacaresti catre Mihai Bravu. Podul a fost inaugurat in prezenta primarului general al capitalei, Sorin Oprescu.

 

In jurul orelor 11:30 circulatia pe pod a fost deschisa.Podul pasajului Mihai Bravu – Splaiul Unirii a fost finalizat integral in momentul inaugurarii, inclusiv cu bretelele de acces. Al doilea pod peste pasaj este in momentul curent inca in constructie.

Conform primarului general Sorin Oprescu, scopul acestui proiect de infrastructura este de a inchide inelul de circulatie din partea sudica a capitalei. Cele doua poduri paralele care fac parte din acest proiect sunt cel peste Splaiul Unirii/raul Dambovita si cel peste intersectia soselei Mihai Bravu – Calea Vacaresti.

Ambele poduri vor fi construite sa suporte circulatia in ambele sensuri de mers, cu cate doua benzi pe fiecare directie. Primul pod, cel pe sensul Calea Vacaresti – Mihai Bravu este lung de 675.4 metri in timp ce al doilea, cel pe sensul Mihai Bravu – Calea Vacaresti va avea lungimea de 687.7 metri. Latimea ambelor poduri este de 7.8 metri.

Anul trecut in luna Decembrie primarul general Sorin Oprescu a afirmat ca daca vremea este buna podul va fi finalizat in luna Martie. Proiectul in valoare de 35 milioane de euro (155.7 milioane de lei )a fost atribuit prin licitatie in luna August 2013 asocierii companiilor Astaldi Spa – Astalrom SA.

Compania Romstrade a inceput constructia la acest proiect insa contracul a fost reziliat in anul 2012. In urma constructiilor munincipalitatea a platit 37 milioane de lei pentru un proiect nefinalizat.


 

Inregistrare

Atentie: In campul "Utilizator" nu se accepta spatii.