Joomla Slide Menu by DART Creations
Prima Pagina >> Noutati >> Reteta de success Dacia studiata de ceilalti producatori auto.
Reteta de success Dacia studiata de ceilalti producatori auto.
Scris de Iacob Sergiu   
Marţi, 15 Ianuarie 2013 12:05

DAcia Logan automobile Low costMarca Romaneasca Dacia s-a bucurat de un success uimitor din momentul lansarii pe piata europeana a modelului Dacia Logan in urma cu 6 ani. Aceasta reteta de automobile low-cost ar putea fi preluata in viitor si de ceilalti producatori auto.


    De la lansarea primului model Logan, producatorul autohton de automobile s-a bucurat de o crestere impresionanta a vanzarilor. In aceasta perioada cota de piata a marcii Dacia a depasit marci importante precum Honda, Mazda, Suzuki, Mitsubishi, Alfa Romeo sau Chevrolet.

    Ceilalti producatori auto vor fi nevoiti sa adopte aceasta reteta de business datorita cerintelor de pe pietele emergente. Automobilele low-cost vor deveni incetul cu incetul norma pe piata auto mondiala.

    Precum Dacia a creat modelul Logan pentru tarile din Europa de Est Peugeot se pregateste deja pentru extinderea spre pietele auto mai slab dezvoltate. Grecia deja apare pe lista tarilor in care va fi distribuit modelul Peugeot 301.

    De asemenea autoturismul Skoda Rapid  a fost creat pentru a atrage interestul consumatorilor din Asia, in special India si Rusia. Conform planurilor celor de la Skoda, cota de productie tinta in anul 2018 este de 1.5 milioane de unitati, adica dublu fata de prezent.

    Marca care ar putea fi in viitor concurentul principal al Daciei pe gama automobilelor low-cost este Volkswagen. Pentru a deveni lider mondial pe aceasta nisa, producatorul german a anuntat ca va crea o linie low-cost in urmatorii 2 ani. Un semn posibil ca Volkswagen ar vrea sa intre pe piata automobilelor low cost este achizitia drepturilor de proprietate asupra vechii marci germane Wartburg.


 

Inregistrare

Atentie: In campul "Utilizator" nu se accepta spatii.