Joomla Slide Menu by DART Creations
Prima Pagina >> Noutati >> Testul Volkswagen privind reparatiile auto

Sondaj de opinie

Cel mai bun constructor?
 



Testul Volkswagen privind reparatiile auto
Scris de Iacob Sergiu   
Luni, 28 Aprilie 2014 10:28

test-volksagenIn cadrului unui Workshop Volkswagen a fost prezentat un video care evidentiaza urmarile unui impact secundar asupra doua automobile Volkswagen Passat. Primul automobil a fost reparat conform standardelor VW cu piesele corespunzatoare iar al doilea automobil a fost reparat necorespunzator.

 

Testul a fost efectuat de Volkswagen pentru a scoate in evidenta diferentele de siguranta intre o masina reparata de service-urile personale ale producatorilor auto si una reparata la un pret redus de un service obisnuit care ar prefera sa repare sau sa indrepte o piesa in loc sa o inlocuiasca cu una complet noua.

In cazul acestui test s-a folosit un impact lateral asupra stalpului central al automobilului. Conform acestui test al doilea impact poate fi chiar fatal asupra pasagerului daca automobilul nu a fost reparat corespunzator.
Rainer Kuhl, managerul de proiect Volkswagen AG a afirmat urmatoarele in legatura cu acest test: “Repararea stalpului in loc de inlocuirea lui cu o piesa de origine poate duce in cazul unui impact lateral la vatamari mai grave in zona bazinului, la nefunctionarea modulului centurii de siguranta si la nedeclansarea airbagului cortina, cel care are rolul de a proteja capul, intrucat semnalele pe care le trimit senzorii sistemului de airbag nu mai corespund ca si variatie”.

Urmariti cum s-a desfasurat testul si care au fost concluziile:

Bogdan Vuluga, trainer after sales al Porsche Romania a spus ca: “Pentru cresterea nivelului de siguranta activa, Volkswagen a introdus doua sisteme noi pentru platforma A7: sistemul de asistare a mentinerii benzii de mers (Lane Assist) si sistemul adaptiv de mentinere a vitezei (Adaptive Cruise Control). Totodata, doua sisteme noi contribuie la mentinerea sigurantei pasive: sistemul de prevenire a coliziunilor multiple (franare automata dupa accident) si caroseria modulara”.

Din pacate Romania depaseste cu mult media Europeana de accidente mortale la un milion de masini inmatriculate. Media Europeana este de 100 de accidente in timp ce in Romania media este de 466 accidente soldate cu deces.


 

Inregistrare

Atentie: In campul "Utilizator" nu se accepta spatii.