Joomla Slide Menu by DART Creations
Prima Pagina >> Noutati >> Vanzarile de automobile se muta spre un mediu virtual.

Sondaj de opinie

Cel mai bun constructor?
 



Vanzarile de automobile se muta spre un mediu virtual.
Scris de Iacob Sergiu   
Joi, 08 Decembrie 2011 12:45

Vanzari auto onlineO mare parte din tranzactiile auto se muta in mediul virtual. Conform companiei care se ocupa de activitatea de consultanta comerciala a producatorului roman de autovehicule Dacia, retelele sociale vor ajuta mult in viitor in vanzarile firmei.


    Directorul financiar al Renault Commercial Roumaine, Liviu Bocsaru a precizat astfel: "«Noua economie» poate defini o alta etapa in practicile si relatiile economice, care trebuie sa se adapteze unor noi realitati si constrangeri sociale. In noua economie multe dintre tranzactii se muta in mediul virtual, ceea ce poate avea atat consecinte negative, cat si pozitive. Printre fatetele pozitive ale proliferarii internetului si ale asa-numitelor „media sociale” se numara o comunicare mai transparenta intre marci/producatori si clienti si accesul consumatorilor la informatii relevante, pe baza carora pot lua decizii in cunostinta de cauza".

    Acesta este de parere ca noua economie isi schimba incet aspectul de la un capitalism salbatic intr-o economie in care societatile comerciale se axeaza pe o orientare sociala cu ajutorul careia sa obtina profit intr-un mod responsabil. De asemenea in aceasta noua economie este de importanta majora ca societatile comerciale sa prezinta o capacitate de adaptare la schimbari.

    Liviu Bocsaru a mai declarat urmatoarele: "Noua economie si-a pus deja amprenta asupra evolutiei pietei auto, care este in plina transformare. Daca ne referim la fabricatie, observam o tendinta generala a producatorilor de a colabora prin punerea in comun resurselor (platforme tehnologice), prin eficientizarea la maxim a proceselor si prin utilizarea unor componente comune sau similare. Modul in care este conceput automobilul cunoaste noi etape de dezvoltare odata cu proiectarea, gasirea, testarea si implementarea unor alternative pentru motorul termic. Ne aflam astfel in plina transformare a automobilului si a utilizarii sale, ceea ce face ca industria si cercetarea sa fie foarte intensa in aceasta perioada".


 

Inregistrare

Atentie: In campul "Utilizator" nu se accepta spatii.