Pana la finalul acestei luni distribuitorul de carburanti MOL va finaliza lucrarile de rebranding a celor 42 de statii de alimentare achizitionate in luna Februarie de la compania Agip. Actiunile de rebranding au costat comapia MOL aproximativ 5 milioane de euro.
Kinga Daradics, CEO si country chairman la MOL Romania a afirmat urmatoarele: “Luna aceasta, toate statiile de carburanti Agip vor fi rebranduite in MOL. Procesul de rebranding a fost facut in mai multe etape si a costat in jur de 5 milioane de euro. Investitiile pentru anul acesta sunt de circa 15 milioane euro”.
In primul trimestru al acestui an, distribuitorul de carburant MOL Romania a inregistrat o crestere a vanzarilor de 7% fata de aceasi perioada a anului trecut. In aceasta perioada au crescut vanzarile de motorina cu 5% si de motorina cu 8%.
Strategia MOL Retail:
MOL Retail vrea ca in viitor sa vada benzinariile MOL ca si competitie pentru supermarketuri, oferind servicii non-carburant pentru a determina mai multi clienti sa cumpere produse care in mod normal sunt gasite in supermarketuri precum: sandwichuri, cafea sau alte produse de consum.
Viitorul MOL:
Planul celor de la MOL este de a urca pe locul 3 in topul benzinariilor din Romania pana in anul 2017. Cea mai mare retea de benzinarii din Romania este detinuta la momentul actual de OMV Petrom (500 de statii si o cota de piata de 34%). Pe locul 2 se afla Rompetrol cu 400 de statii si Lukoil cu 300 de statii.
Grupul maghiar MOL detine 200 de benzinarii si doreste sa ajunga pe locul 3 pana in 2017 cu o cota de piata de 20%.
|